Aangenaam kennis te maken, ik ben Pascal Stoer. Mijn jarenlange ervaring zet ik in om bedrijven online diensten te helpen opzetten met diepgaand onderzoek naar het opbouwen van duurzamen klantrelaties.
Al meer dan vijftien jaar heb ik een eigen adviesbureau en breng ik veel ervaring mee als coach en trainer om ondernemers, vanuit hun eigen kracht klanten aan zich te binden.
Als ondernemer en verandermanager combineer ik strategisch inzicht met een hands-on mentaliteit om bedrijven te begeleiden in tijden van verandering en transformatie.
Met een achtergrond in zakelijke dienstverlening, communicatie en retail en relevante ervaring als servicedesigner, product owner, subscriptionmanager, trainer, projectmanager en coach, werk ik met passie aan het realiseren van impact.
Neem gerust contact met me op als je samen wil bouwen aan de toekomst van jouw organisatie!
![](https://churnisok.nl/wp-content/uploads/2024/12/IMG_0343-768x1024.jpeg)
Waar ik in geloof:
* Klantbeleving (CX) als drijvende kracht: Succesvolle organisaties onderscheiden zich door empathie en het bouwen van sterke klantrelaties.
* Verandering als kans: Elk obstakel biedt mogelijkheden om sterker, wendbaarder en innovatiever te worden.
* Pragmatische strategie: Theorie en praktijk gaan hand in hand. Succes zit in de uitvoering.
Mijn expertise:
* Het ontwikkelen en implementeren van klantgerichte strategieën die merkloyaliteit en groei stimuleren.
* Leidinggeven aan verandertrajecten die medewerkers inspireren en organisaties futureproof maken.
* Ondernemen met visie: kansen signaleren, teams opbouwen en resultaten boeken.